ÄNTLIGEN!

Aaah! Sweet freedom! How I have missed you. Äntligen har veckans slut kommit och det verkar som om andra än jag, Lilli till exempel, verkar vara glada för det. Det går trögt med rasterna eftersom vi inte får ta med datorerna ut -.-' Helgen kommer verkligen vara skön för mig eftersom jag absolut verkligen MÅSTE slappna av efter skolans "...tröök -.-' "-raster. De jävla rasterna utan datan har gjort mig ganska irriterad på lektionerna. Ännu en sak som kommer förgylla helgen är igenridningen! :D Men det betyder ändå på imorrn att jag måste sätta på mitt vaknaförihelvetelarm (3OH!3 feat. Katy Perry - Starstrukk), vilket betyder att gå upp halv sex - igen. Men denna gången kommer jag nog veta vad som gäller och inte bara tänka irriterande skit! och stänga av det igen. Denna gång kommer jag istället tänka hehe? och hoppa upp direkt x3 Hahahahahah!
Nåja, pözz från mig! :3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0