Är det orkan på väg eller?

Var inne hela dagen på grund av att det blåste så jävla hårt att jag trodde det skulle bli storm. Det BLÅSTE verkligen. Jag hade kräkts dagen innan och därför stannade jag hemma. Det verkade som om illamåendet hade kommit bara för att reta mig just DEN dagen, för idag skulle vi ha slöjd. Chattade lite med Linda och Ilhan innan jag gick in på PowerGamer, Twitter, se.Howrse, engelska Howrse och Justin.tv inklusive Wikipedia, Nationalencyklopedin och Google Bildsökning och anla ett schema med mamma. DreamHacker började idag, alltså snackade jag med Andreas Rikk och resten av PowerGamer. 22.00 börjar DreamHacker igen och då ska jag vara på plats. Rikk, Green, Ridewing och Destructoo och alla de andra som får tillgång till chatten på DreamHacker verkar trevliga. :) Det är verkligen en Gamingsida det där.
Nej, har absolut ingenting mer att skriva förutom att onsdagen var skit för mig eftersom jag inte kollade färdigt på Matrix, det har jag aldrig kollat ut helt, antingen var det kräkavbrott eller så var det läggdags -.-'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0